استاندار یزد:

انتقال دیرهنگام آب شرب به یزد مردم را با بحران مواجه می کند

استاندار یزد گفت: انتقال آب شرب به استان از ضروری ترین و حیاتی ترین مسائل استان است و تحقق دیر هنگام آن مردم را با بحران جدی مواجه خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی  در نشست شورای اداری استان با انتقاد از آنچه 'حاشیه سازی برخی افراد در استان نسبت به موضوع انتقال آب شرب' خواند افزود: این افراد در صدد دور کردن مسئولان از وظیفه اصلی یعنی خدمتگزاری به مردم هستند.
طرح انتقال آب از بهشت آباد به یزد به طول ۴۵۲ کیلومتر و با مجموع پیش بینی ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.
استاندار یزد با بیان اینکه غفلت عامل حاشیه رفتن و دور شدن از خدمتگزاری است ادامه داد: روابط عمومی ها باید در انعکاس واقعیتها به مردم تلاش بیشتری کنند.
عالی ترین مقام اجرایی یزد با اشاره بر عزم مسئولان ارشد استان به تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب گفت: اقتصاد مقاومتی از طریق اندیشه و تفکر، علم و دانش و پژوهش با همه موانع و مشکل ها مبارزه می کند و تامین کننده استقلال در عمل است.
میرمحمدی با ابراز خرسندی از تشکیل مجلس شورای اسلامی و هماهنگی مطلوب بین نمایندگان اظهار امیدواری کرد تنگناها و مشکلات موجود با وضع قوانین رفع شود.
میرمحمدی با اشاره به تغییر و تحول های مدیریتی در استانداری اظهار کرد: برای پیشرفت امور همواره دنبال ترکیب مناسب بوده ایم و این تغییرها نیز در این راستا صورت گرفته است.
وی توجه مدیران دستگاه ها به مصوبه های سفر رئیس جمهوری به یزد، واگذاری و تکمیل طرح های نیمه تمام و راکد و محورهای توسعه استان را یادآور شد و افزود: باید راه های واگذاری طرح های نیمه تمام و راکد به بخش غیردولتی به خوبی شناسایی در این راستا اقدام شود؛ چرا که قرار نیست در این خصوص رفع تکلیف کنیم.
وی هچنین با تاکید بر تقویت و ترویج فرهنگ کار و تلاش در استان، توجه و دقت در ارائه آمار و اطلاعات وضعیت استان را از مدیران دستگاه ها خواستار شد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز جهانی محیط زیست گفت: مردم باید با اصلاح نگاه ممنوعیت و مخالفت در خصوص محیط زیست بدانند که اگر مخالفتی هم صورت می گیرد بر اساس اصول علمی و به منظور زندگی در محیط سالم و ارزشمند است.
میرمحمدی امیدواری کرد مسئولان و مردم با درک اهمیت موضوع محیط زیست محیط سالم و مفرحی برای زندگی فراهم کنند.
وی همچنین با قدردانی از دستگاه های فعال در برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام (ره) به معنی واقعی خود را بنده خدا می دانستند و هیچگاه ترس و تکبر در خود راه نمی دادند.
در این نشست احکام مدیران جدید زیرمجموعه استانداری شامل سرپرستان فرمانداری یزد و اردکان و مدیران کل امور شهری، روستایی و شوراها، امنیتی و انتظامی، دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات تقدیم شد.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..