تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در یزد

به گزارش یزدی نیوزمراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم شهید "سیدرضا حسینی" از لشکر فاطمیون و از رزمندگان شجاع این لشکر در استان یزد برگزار شد.

 مراسم تشییع این شهید والامقام عصر امروز  با حضور خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان اجرایی و مردم ولایتمدار یزد از میدان حضرت امام رضا(ع) یزد تا گلزار شهدا در خلدبرین برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان در طول مسیر با نوحه خوانی و شعار لبیگ یا حسین(ع) و لبیک یا زینب(س) یاد و خاطره شهدا و بخصوص شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت را گرامی داشتند.

شهید سیدرضا حسینی از اهالی شهر یزد است که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شد و توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

مراسم استقبال از این شهید مدافع حرم شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان اجرایی استان یزد بنحو باشکوهی در فرودگاه شهید صدوقی(ره) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در روز یکشنبه نهم خردادماه ساعت هشت صبح در مسجد روضه محمدیه از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران،  سپاه الغدیر یزد و استانداری برگزار می‌شود.

شهید سیدرضا حسینی دومین شهید مدافع حرم است که پیکر پاکش در خلدبرین به خاک سپرده شده است.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..