کانون وکلای دادگستری یزد مستقل شد

به گزارش یزدی نیوزکانون وکلای دادگستری استان یزد با برگزاری انتخابات اخیر، از کانون وکلای مرکز مستقل و با تعیین هیات مدیره رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، "محمدرضا حبیبی" رئیس کل دادگستری استان یزد به عنوان رئیس هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای یزد با اعلام این خبر، افزود: این امر به دنبال حمایت و همکاری دستگاه قضایی و تصمیم منسجم وکلای استان با انجام انتخابات اخیر محقق شد.

وی اظهار کرد: امورات کاری وکلا و کارآموزان وکالت در استان، از این پس در یزد نظارت و پیگیری می‌شود و نیاز به مراجعه به مرکز نیست.

این مقام قضایی، انتخابات کانون یزد را سالم و با نشاط توصیف کرد و گفت: کثرت شرکت کنندگان و نشاط حاکم بر جو انتخابات مبین این موضوع بود.

حبیبی تصریح کرد: حضور در کانون وکلای دادگستری استان یزد باید برای تمامی اعضاء، فرصت خدمتگذاری به جامعه وکالت و مردم شریف استان محسوب شود و زمینه پیشبرد اهداف کلان نظام حقوقی جامعه اسلامی در این عرصه را بیش از پیش فراهم آورد.

بر اساس نتایج شمارش آراء انتخابات کانون وکلای دادگستری استان یزد، "محمدحسین جعفری"، "اکبر صدری یزدی"، "ضیاء فاطمیون"، "احمد دهقانی اشکذری" و "خدیجه بابایی" به عنوان پنج نفر اول حائز بیشترین آراء شدند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..