زور قانون در مقابل قانون زور، زوری ندارد!

چگونه چند موتورسوار قدرت حاکمیتی دولت در استان را به سخره می گیرند؟/لااقل یک نفر استعفاء بدهد!

در حالیکه هر شب در برج میلاد ام القرای اسلامی ایران، تهران، کنسرتی در حال برگزاری است، با فشار گروهای فشار یزد که زور و فشارشان از زور و فشار تهران نشینان بیشتر نیست، ارشاد یزد نامه لغو کنسرت مازیار فلاحی در یزد را صادر کرد...

به گزارش یزدی نیوز محمد رضا شوق الشعراء از منتقدان یزدی نوشت: در حالیکه  هر شب در برج  میلاد ام القرای اسلامی ایران، تهران، کنسرتی در حال برگزاری است، با فشار گروهای فشار یزد که زور و فشارشان  از زور  و  فشار تهران نشینان بیشتر نیست،  ارشاد یزد نامه  لغو  کنسرت مازیار  فلاحی در یزد را  صادر کرد و اما چه خوب است در این رابطه  یک  فرد و  مدیر و  مسؤلی استعفاء بدهد، که  مشخص شود  یزد  هم  خدای ناکرده  مدیر و مسؤلی داشته است!
حالا  جناب  استاندار محترم  بعنوان  نماینده دولت در یزد استعفاء نمی دهند، جناب  معاون  سیاسی و امنیتی  استانداری که نتوانسته  امنیت  کنسرت  را تامین  و با گروه  فشارمقابله کند استعفاء بدهد، و اگر نمی دهد، فرماندار شهرستان یزد که فرمانش قدرت چندانی ندارد استعفاء دهد، و  اگر فرماندار هم  به پست  تشریفاتی فرمانداری چسبیده و استعفاء نمی دهد، مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که با امضاء  خود مجوزی را که خود داده لغو کرده استعفاءبدهد! و اگر استعفاء نمی دهد، لااقل  معاونت فرهنگی ارشاد این بار سنگین استعفاء را بدوش بکشد؛واگر معاونت فرهنگی هم حاضر به  استعفاء نیست، حداقل رییس امور فرهنگی ارشاد که  اخوی معاون سیاسی و  امنیتی استانداری هم هست استعفاء بدهد،  و  اگر  او هم که تازه به این پست رسیده  حاضر به استعفاء نیست؛ رییس ارشاد شهرستان استعفاء دهد، و اگر او  هم  استعفاء نمی دهد، پس دربان و نگهبان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد استعفاء دهد،  که  لااقل  همه بفهمند و متوجه  شوند که یزد ارشادی هم دارد!
و اما  اگر دربان و  نگهبان ارشاد هم استعاء  نمی دهد، پس لااقل ما برویم  از نوشتن  استعفاء  بدهیم که دیگر در این شهر مشکل  است نوشتن و  همچنین سکوت کردن!
 
 

۱ دیدگاه

  • ايساتيس

    واقعأ اينقدر راحته بهم زدن يك مراسم؟! يعني منم با چنتا از دوستام ميتونم به هر مراسم قانوني كه باب ميلم نيست حمله كنم و عكس رهبرم رو دست بگيرم كه برچسب هم نخورم و نگذارم برگزار بشه يا اين فقط حق عده اي خاص هست؟! خيلي از مراسم ها تا الان باب ميل من و دوستام نبوده مثلأ سخنراني تندرو ها در شهر اصلاح طلب صلح و حامي صلح يزد كه ميان و ميخوان نفاق و كينه رو پرورش بدن. اگه ميشه ايندفعه ما هم بريزيم اين مراسم ها رو كنسل كنيم