یک مقام مسئول مطرح کرد:

۲۰۹ طرح نیمه‌تمام استان یزد به بخش خصوصی واگذارمی شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی را از ‌اقدامات موثر در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت : به زودی ۲۰۹ طرح نیمه‌تمام استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزحمیدرضا نصیری‌زاده در نشست شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به ضرورت تببین اهداف اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت : عملکرد استان بر اساس شاخص‌های اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی راه‌اندازی ۹ کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی را از جمله اقدامات انجام شده در استان یزد دانست وافزود : شناسایی وضعیت واحدهای تولیدی نیمه‌تمام و راکد استان از دیگر برنامه‌های انجام شده در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال جدید است.

رئیس سازمان مدیریت استان، واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی را هم از ‌اقدامات موثر در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ادامه داد: در مرحله اول اجرای این برنامه، ۱۰۳ طرح به منظور واگذاری به بخش غیر دولتی شناسایی شد.

نصیری‌زاده با اشاره به افزایش تعداد طرح‌های قابل واگذاری به بخش غیردولتی در سال جاری،‌ تصریح کرد: ظرف یک ماه آینده،‌ 209 طرح نیمه تمام استان به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

وی گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان یزد دانست وتصریح کرد: دوره توجیهی ۲۰ ساعته اقتصاد مقاومتی ویژه مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان یزد برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت استان در ادامه نیز برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری نشست‌های هماندیشی در محل هر اداره یا سازمان را از دیگر اقدامات در دستور کار استان عنوان کرد.

نصیری‌زاده در پایان خاطرنشان ساخت : تببین افکار عمومی به ویژه دست‌اندرکاران جامعه در مورد اهداف اقتصاد مقاومتی،‌ نقش مهمی در تحقق سریع ابعاد مختلف این مقوله در کشور ایفا می‌کند.

بخش نظردهی بسته شده است..