هلال احمر شهرستان مهریز برگزار کرد :

اعزام کاروان سلامت هلال احمر مهریز به روستای حاج عبدالله

با همت داوطلبان و مشارکت اعضا جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ مهریز، کاروان سلامت به روستاهای کم‌برخوردار شهرستان مهریز اعزام کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محسن زارعیان رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ مهریزگفت: در سال جدید با همت داوطلبان و مشارکت اعضا جوانان هلال احمر این شهرستان، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی عازم روستای حاج عبدالله این شهرستان شد.

زارعیان اظهار داشت: این کاروان سلامت متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت، روانشناس، کارشناس دارویی، داوطلبان و اعضا جوانان هلال احمر بود.

وی اضافه کرد: این کاروان با استقرار در روستای حاج عبدالله ارائه خدمت درمانی بهداشتی و … خدمت کردند که امیدوار هستیم هماهنگی‌های بیشتری از سوی مسئولان شهرستان با ما صورت بگیرد تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری را به مردم این مناطق زیبا و محروم داشته باشیم.

به گفته این مسئول، ویزیت و داروی رایگان، بررسی وضعیت سلامت دانش آموزان، توزیع بسته‌های فرهنگی بهداشتی، مشاوره‌های روانشناسی و ارائه دیگر خدمات بهداشتی درمانی از جمله خدماتی است که این تیم در روستای  یاد شده ارائه شد.

بخش نظردهی بسته شده است..