رییس جمعیت هلال احمر مهریز :

طرح ملی مشق عشق در شهرستان مهریز اجرا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از اجرای طرح ملی مشق عشق خبر داد

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محسن زارعیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با بیان این خبر اظهار داشت  : طرح ملی مشق عشق در راستای کمک به بهبود سلامت و نظافت افراد بی سرپرست و افراد استثنایی و عقب مانده ذهنی با مشارکت داوطلبان جمعیت این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح ایجاد حس امنیت و کوشش در جهت تامین سلامت ، کمک به بهبود سلامت و حمایت فردی و روانی ، ارائه خدمات درمانی و کمک به بهبود سطح معیشت می باشد .

این مسوول تصریح کرد : مراحل اجرایی این طرح شامل شناسایی افراد استثنایی ، عقب مانده ذهنی ، بی سرپرست ، بد سرپرست ( رده سنی ، جنسیت ، وضعیت معیشتی ) بود

زارعیان گفت: در این خصوص برای اجرای طرح جمع آوری کمک های مردمی و حمایت مالی داوطلبان ، تهیه اقلام مورد نیاز اعم از بسته های فرهنگی ، غذایی و بهداشتی ، تجهیزات پزشکی  ، حضور پزشک داوطلب جهت ارائه خدمات و روانشناس جهت ارائه مشاوره و برگزاری کلاس مشاوره انجام گرفت .

وی خاطر نشان کرد: اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان در طول سال بر حسب نیاز اقدام به انجام برنامه های مختلف امداد و نجات ، رفاهی و خدماتی و کمک به نیازمندان می کنند .

                                     

بخش نظردهی بسته شده است..