رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر خبر داد:

تجلیل از عوامل اجرایی طرح نوروزی ۹۵ هلال احمر شهرستان اشکذر

رئیس چمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر از برگزاری مراسم تجلیل از تجلیل از عوامل اجرایی طرح نوروزی 95 هلال احمر شهرستان اشکذر با حضور مسئولین شهرستان و معاون امور جوانان و معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمراستان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / اعظم شهرستان یرئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار داشت : جوانان جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی بی منت به مردم گامهای موثری برداشته اند و این جوانان بازوان توانمند هلال احمر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذربیان داشت: کیفیت و جلب رضایت مندی مراجعین ، سرعت و دقت در امداد رسانی از مهمترین اهداف هلال احمر است .

شهرستانی بیان کرد : خدمات رسانی به مردم جزء بزرگترین افتخارات برای جوانان است که با ایثار و از خود گذشتگی در همه شرایط مأموریت خود را به بهترین نحو انجام می دهند .

همچنین معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با تقدیر و تشکر از جوانان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی افزود یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های اعضای جمعیت هلال‌احمر را آماده بودن آنان در تمام مواقع دانست و گفت: خدمت در جمعیت هلال‌احمر افتخار بزرگی است و اعضای خانواده بزرگ این سازمان مردمی، باید ارزش این نعمت الهی را به خوبی بدانند.

حامد صدیقی در ادامه عنوان کرد : در ایامی که اکثریت قریب به اتفاق مردم مشغول دید و بازدید و تفریح و مسافرت هستند خدمت به همنوعان، گرفتاران و آسیب دیدگان از حوادث تابلویی است ماندگار که جلوه‌های بدیع و رنگهای چشم نواز آن با حس نوعدوستی آمیخته وبر روی گلبرگهای عشق و ایثار نقش بسته است که نظر هر رهگذری را معطوف بخویش داشته و تحسین هنر‌شناسان را بر انگیخته است.

در پایان این مراسم که در سرای محبت شهرستان اشکذر برگزار شده بود از عوامل اجرایی طرح نوروزی تقدیر و تشکر بعمل امد .

۱ دیدگاه

  • سید مصطفی هاشمی مجومرد

    سلام سرای محبت دررضوانشهر واقع شده لطفا خبر فوق رابه سرای محبت رضوانشهراصلاح نمائید