معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد :

دور نخست ارزیابی پایگاه‌های نوروزی + تصاویر

اجرای دور نخست ارزیابی از پایگاه‌های طرح نوروزی توسط ارزیابان جوان استانی برگزار شد

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حاد صدیقی با اشاره به حضور ارزیابان آموزش دیده سازمان جوانان در اکیپ‌های طرح ملی ایمنی و سلامت در استان یزد اظهار کرد: در ارزیابی پست‌های شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در یزد که از روزهای نخست اجرای طرح آغاز شده است، ارزیابان ستادی و استانی به صورت محسوس  به بررسی وضعیت اجرای طرح در استان پرداخته‌اند.

وی از حضور کارشناسان مرکز امور جوانان به عنوان ارزیابان استانی در طرح ملی خبر داد و افزود: این ارزیابی در چندین مرحله توسط مسئولین ستادی استان صورت گرفته و تا پایان اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی در یزد ادامه خواهد داشت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: که ارزیابی پستهای ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی از طریق ارزیابان جوان استان، ارزیابی از طریق مدیران استانی و کشوری هلال احمر و نظرات مردمی نیز صورت می گیرد. در ضمن مسافرین می توانند کد هر پست که در محل پست نصب شده را به همراه نظرات خود به شماره ۱۰۰۰۱۴۷ ارسال کرده و در نهایت ارزیابی جامع صورت می گیرد

گفتنی است طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی هلال احمر  یزد از ۲۷ اسفندماه الی ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

ارزیابی پست‌های شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در یزد که از روزهای نخست اجرای طرح آغاز شده است، ارزیابان ستادی و استانی  به بررسی وضعیت اجرای طرح در استان پرداخته‌اند.

بخش نظردهی بسته شده است..