فرمانده سپاه یزد:

سخنرانی(رئیس جمهور) در میدان امیرچخماق در یزد را محکوم میکنیم/ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور، نفوذی آمریکا بود

سردار فتوحی با اشاره به وقایع اخیر استان یزد بیان کرد: اتفاقات رخ داده و سخنرانی انجام شده در میدان امیرچخماق را محکوم می‌کنیم و مردم نیز اعتراض خود را به هنجارشکنی‌های رئیس جمهور اعلام کرده‌اند.

به گزارش یزدی نیوزدوشنبه هفته قبل، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در سفر استانی به یزد در میدان امیرچخماق از شخصیت محمد خاتمی در دوره نمایندگی دوره اول مجلس از سوی مردم یزد تجلیل کرد که با تشویق ممتدد جمعیت ۵۰ هزار نفری استقبال کننده خود مواجه شد.
دو روز بعد طلاب حوزه علمیه یزد در آنچه اعتراض به هنجارشکنی در سفر رئیس جمهوری نامیدند تجمع صد نفره ای داشتند. بلافاصله مردم یزد پیامک هایی مبنی بر راهیپمایی در محکومیت هنجارشکنی بعد از نمازجمعه هفته پیش یزد دریافت کردند.
این راهپمایی که دقیقا از محل خروجی مسجد تا خیابان اصلی محل برگزاری نمازجمعه پیش بینی شده بود نیز با استقبال قابل تامل مردمی همراه بود.
از روز شنبه در شبکه های اجتماعی، پیامک های انبوه و همچنین برخی بیلبوردهای شهری خبر از اجتماع فاطمیون  در میدان امیرچخماق در روز یکشنبه – روز وفات حضر زهرا(س) – می داد. از دیگر سو دعوت هایی هم از هیئت های عزاداری برای این اجتماع صورت گرفت.
 جمعیت مشخص در تصاویر در میدان امیرچخماق و در جوار شهدای گمنام علاوه بر مرثیه سرایی در رثای  حضرت زهرا (س) در مراسم سینه زنی نیز شرکت کردند.
سپس سردار فتوحی فرمانده سپاه استان یزد در سخنانی،اتفاقات رخ داده و سخنرانی انجام شده در میدان امیرچخماق را محکوم کرد.

به گزارش فارس، سردار اکبر فتوحی،  در اجتماع فاطمیون یزد با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مردم مؤمن،‌ ولایت‌مدار و متدین یزد که ارادتمندان واقعی اهل بیت(ع) هستند، امروز با اجتماع پرشکوه خود در میدان امیرچخماق، در سوگ یکی از وفادارترین انسان‌ها به ولایت، عزاداری کردند.

وی بیان کرد: از آنجا که حضرت زهرا(س)، همه هستی و زندگی خود را در راه دفاع از ولایت گذاشت و هرگز ولی مؤمنان را تنها نگذاشت و تا آخرین لحظه برای دفاع از ولایت مبارزه کرد، امروز نیز مردم یزد اجتماع خود را علاوه بر عزاداری برای حضرت زهرا(س)، به منظور بیعت با مقام معظم رهبری برگزار کردند.

سردار فتوحی با اشاره به وقایع اخیر استان یزد بیان کرد: اتفاقات رخ داده و سخنرانی انجام شده در میدان امیرچخماق را محکوم می‌کنیم و مردم نیز اعتراض خود را به هنجارشکنی‌های رئیس جمهور اعلام کرده‌اند.
وی بیان کرد: مردم یزد روز جمعه اجتماعی باشکوه برگزار کرده و مصادره کردن یزد به نام احزاب و گروه‌ها را محکوم کردند و امروز نیز در ادامه اجتماع روز جمعه، علاوه بر عزاداری برای حضرت زهرا(س) و بیعت با مقام معظم رهبری، اعتراض خود را بار دیگر به دولتمردان اعلام می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: همگان باید بدانند که یزد دارالعباده و حسینیه ایران است و حزب و گروه و فرد، نمی‌تواند این استان را به نام خود مصادره کند.
وی خاطرنشان کرد: استان یزد نزدیک به ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اگر قرار است یزد به نام افراد نامگذاری شود، باید به نام شهدایی که جان خود را در راه آزادی کشور و حفظ مرزها و حفظ امنیت کشور فدا کردند، نامگذاری شود.
سردار فتوحی تأکید کرد: یزد همیشه دارالعباده باقی خواهد ماند و رهبری نیز در سفر سال ۸۶ خود به استان یزد را دارالعباده و دارالعلم خواندند.

به گزارش تابناک یزد، آنچه شبکه های اجتماعی از فایل سخنرانی سردار فتوحی منتشر کرده اند حاکی است وی معتقد است: ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور در یزد از نفوذی های آمریکایی تشکیل شده بود.

فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود در این نوار صوتی گفت: اگر بخواهید این حرکت ها بکنید، این بنرها بزنید، از در و دیوار یزد، عکس و اسم اون وابسته آمریکا را نصب کنید، تو را به عنوان فتنه گر و عامل آمریکا به مردم معرفی خواهیم کرد. ستاد مردمی استقبال از رئس جمهور نفوذی آمریکایی داشت و رئیس جمهور خیال می کرد می تواند از در و دیوار شهر عکس آن فتنه گر باشد، نه خیر این خبرها نیست. استان یزد شهر شهداست، شهر سومین شهید محراب است، شهر دارالعلم است به هیچ وجه اجازه نمیدهیم بخواهند به عنوان پایگاه حزبی یا گروهی جاپایی داشته باشند.

به نظر می رسد اشاره فرمانده سپاه یزد به بنرهای استقبال از رئیس جمهور است که از عکس های روحانی، خاتمی و عارف طراحی شده بود که در اکثر نقاط شهر ساعتی بعد از نصب پاره شد.

تابناک

۵ دیدگاه

  • محمد

    درود و سلام بر سردار فتوحی شهید زنده ای که راه همرزمانش را به خوبی ادامه می دهد و مرگ بر فتنه گران سال ۸۸ و سران آنها و حامیانشان از جمله شعبان بی مخ های اصلاحات در یزد.

  • شاهد

    به نظرم یکی از عوامل نفوذی گردانندگان این سایت هستند که یک بخش از خبر صحبتهای سردار را به نقل از خود می زنید و بخش دیگر را از تابناک شماها که کل شهر را از بنرهایی که با پول بیت المال زده بودید و به اسم ستاد مردمی شهر را فرش کرده بودید اینقدر جسارت ندارید که خبر را از خود بزنید در ضمن من خودم پای سخنرانی ایشان بودم ایشان نگفتند نفوذیها بلکه گفتند نفوذی یعنی یک نفر لطفا شما که اسم دولت راستگویی را یدک می کشید اینقدر دروغ نگویید که کاسه صبر حزب الله اندازه ای دارد

  • روح الله منصوری

    بسم الله القاصم الجبارین
    شایسته آقای سردار در استقبال از رییس جمهور قانون شکن در فرودگاه شرکت نمی کرد و شایسته بود بجای سرهنگ پورشمسی فرمانده ناحیه مرکزی سپاه فرمانده تشریفات و خوشامد گویی را یک درجه پایین مثلا گروهبان می گذاشتند. نه به استقبالش بروند نه بعدش اعتراض کنند

  • علیرضا آیت اللهی

    این که این روزها زیاد از داعش گفتگو می شود ، داعش را من اختراع کردم ! ؛ و اگر چون من مسن هستید و ادعای شراکت دارید ، ما اختراع کردیم ! . هنوز اقدام به ثبت آن در اداره اختراعاتِ مثبت و منفی نکرده ایم . حتما” منافعی عظیم برای شرکاء دارد و اصولا” یک شرکت اقتصادی محسوب می شود ؛ امٌا هنوز در ثبت شرکت ها هم ثبت نکرده ایم ! . در کتاب گینس هم نیاورده ایم !. چشم به هم بزنی باید اسناد آن را به عنوان میراث فرهنگی به یونسکو بفرستیم ! . عجیب هم در حال توسعه است ! امٌا تا حالا دو گروه اساسی داریم : :
    – داعش حاصل بیکاری و گرسنگیِ ؛ از جمله خیلی از تحصیلکردگان غربی
    – داعش از روی شکم سیری و طمع ورزی و چشیده خوری خیلی از بیسوادان ، کم سوادان و غافلانی با بهره ی هوشی زیر متوسط ! از خیل روستائیان راستین ! …. …

  • محمد

    چقدر دارن کشش می دن بابا مردم یه روز اومدن برای استقبال رئیس جمهور حالا برای اینکه کم نیارن فردای سخنرانی هر روز اومدن تو خیابون هی شعار می دن . فتنه گر اینا هستند که فکر می کنن فقط خودشون ادمم بقیه ….