ویزه سفر:

ماجرای فیلمی که در یزد برای روحانی پخش شد

در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور رییس جمهور برگزار شد، پس از ایراد نظرات و پیشنهادات اعضای این شورا نوبت به پخش نماهنگی رسید که همه را متحیر نمود.

به گزارش یزدی نیوز در این فیلم کوتاه نوجوانانی به نام امید ضمن پاسداشت لهجه یزدی از آقای رییس جمهور تقاضای امید بخشیدن بیشتر به دیار قنات و قنوت و قناعت می شود و در خواست دارد تا یکی از مشکلات این دیار که بی آبی است را با تدبیر مرتفع نماید.
با پایان نمایش فیلم کوتاه "فردا دیر است…" ریاست محترم جمهور با در آغوش گرفتن این نوجوان یزدی از تفاوت هنر یزدی ها در به نمایش کشیدن صحنه ها می گوید.
محمود یزدچی کارگردان فیلم کوتاه "فردا دیر است…" گفت: این فیلم کوتاه با نگاهی متفاوت به یزد و فرصت ها و تهدیدهایش تهیه شده است.
این هنرمند افزود: در راستای بهبود تولیدات تبلیغی و نماهنگ های استان، از حدود ۱۶ ماه پیش اقدام به تهیه بانک اطلاعات تصاویر با بهره گیری از فضاهای طبیعی، صنعتی، معدنی و … نموده ایم و هر روز بیش از پیش این بانک اطلاعاتی را تکمیل می کنیم. این مهم سبب خواهد شد تا محصولات هنری و سمعی، بصری کیفیت مطلوب تری از گذشته داشته باشد و از زوایای جدیدتری استان یزد معرفی شود.
محمود یزدچی که مجری تبلیغات سال خوش آمد به یزد نیز می باشد ادامه داد: برای "سال خوش آمد به یزد" نیز از بانک تصاویر و عکس، نماهنگ هایی تهیه شده است که تاکنون تعدادی از آنها منتشر و بخش اعظم آن در سال ۱۳۹۵ که به "سال خوش آمد به یزد" ملقب گشته است انتشار عمومی خواهد یافت.
وی ضمن سپاس و قدردانی از مسئولین، خواستار توجه بیشتر آنان به مقوله هنر شد و عنوان داشت یکی از ابزار های برندسازی و تبلیغات، تولید محصولات تصویری و سمعی بصری است که خوشبختانه با ایجاد بانک تصاویر استان این مهم سهولت خواهد یافت.
شایان ذکر است که فیلم کوتاه "فردا دیر است…" در "موسسه رسانه هنر" تولید شده و کارگردانی این نماهنگ را محمود یزدچی برعهده داشته است. مدیرتولید محمدرضا بابایی، مجری طرح نعیمه بیدمشکی و سجاد اسماعیلی بازیگر نقش امید نیز سایر عوامل تولیدی این فیلم کوتاه بوده اند.

بخش نظردهی بسته شده است..