برخورد جدی با گروه‌های خودسر انتخاباتی

no-thumbs

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت برخی گروه‌های خودسر در فضاهای انتخاباتی گفت: هر حرکتی که مغایر قانون باشد کنترل شده و اقدامات پیشگیرانه نیز انجام می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزسردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای بهتر برگزار شدن انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته خود را برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آماده کرده است که با تمام ظرفیت و توان به انتخابات ورود پیدا کند تا امنیت و آرامش انتخابات تأمین شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که از روزهای گذشته بین فرماندهان استانی پلیس در سراسر کشور، پلیس‌های تخصصی، فرمانده مرزبانی و سپاه پاسداران به وجود آمده، انشاالله مشکل خاصی را در بحث نظم و امنیت انتخابات نداشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آموزش‌های لازم به ماموران داده شده و تجهیزات موردنیاز نیز آماده شده است،افزود:  امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با امینت کامل باشیم و در این زمینه ۲۵۰ هزار نیرو در حوزه نظم و امنیت آمده تأمین امنیت انتخابات هستند.

اشتری با اشاره به اقدامات نوروزی نیروی انتظامی گفت: ما بعد از برگزاری انتخابات، قرارگاه نوروزی را راه‌اندازی می‌کنیم و خدماتی که باید به مسافران نوروزی داده شود را مشخص می‌کنیم تا امنیت شهرها و مرزها و خدمات‌رسانی در جاده ها بهتر از گذشته انجام شود.

وی همچنین با اشاره به موضوع سرقت از طلافروشی‌ها در شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی هم اقدامات پیشگیرانه و هم اقدامات مقابله‎ای انجام داده است و بعضی از این اقدامات پیشگیرانه سبب شده سرقت‌ها رخ ندهند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه اکثر سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار کرد: سرقتی که شب گذشته از یک طلافروشی در مشهد انجام شد در حال پیگیری است و انشالله همکاران ما در روزهای آینده نتیجه را اعلام می‌کنند

اشتری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت امنیتی مرزهای شرقی کشور بیان کرد: وضعیت امنیتی در حال حاضر در مرزهای ما بسیار خوب است البته ما در مرزهای استان مشکل خاصی را نداریم و مجموعا در مرزهای شرق کشور با تمهیداتی که اندیشیده شده، امنیت کاملا تأمین شده است و تحرکاتی هم که گروهای اشرار یا ضد انقلاب داشتند، قبل از رسیدن به مرز خنثی و برخوردهای لازم صورت گرفته است.

وی درباره مسئله کمبود بودجه و نیروی انسانی در نیروی انتظامی گفت: ما جلساتی را با مجلس و دولت داشته و نیازمندی‌های را اعلام کرده‌ایم، قول‌هایی هم به ما داده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امیدواریم پایه اعتباری نیروی انتظامی در سال ۹۵ قوی‌تر از سال ۹۴ باشد  و ما بتوانیم خرید تجیهزات را نسبت به سال گذشته بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: ما در بعضی از استان‌های کشور کمبود نیرو داریم و به دنبال جذب و گزینش هستیم اما با همین نیروی موجود انشا… ماموریت‌های خود را به خوبی انجام خواهیم داد.

اشتری با اشاره به فعالیت برخی گروه‌های خودسر در فضاهای انتخاباتی گفت: ما با هر گروهی و جریان و دسته‌ای که خلاف قانون عمل کند برخورد خواهیم کرد، هر حرکتی که مغایر قانون باشد کنترل شده و  اقدامات پیشگیرانه نیز انجام می‌شود.  

فرمانده نیروی انتظامی  اظهار کرد: در بحث آمورش، اقدامات خوبی در سال جاری در نیروی انتظامی صورت گرفته که باعث تحرک بیشتر ما در اجرای ماموریت‌ها و کاهش تلفات شده که امیدواریم این روند ادامه باشد و حاصل آن نظم و امنیت برای مردم باشد.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..