علی مطهری میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان را امضا کرد

به گزارش یزدی نیوزسخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان از امضای میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان توسط علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدمحمود میرلوحی سخنگوی ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با آنا، اظهار کرد: علی مطهری میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان را امضا کرده است. ایشان از کسانی هستند که فکر می‌کنیم در لیست ما خواهند بود.
وی درباره مطهری افزود: دیدگاه‌ها و رفتار مطهری در مجلس نشان داده است از کسانی هستند که از حقوق اساسی مردم دفاع می‌کنند و همچنین جنبه‌های اصلاح‌طلبانه دارند و مواضع خوب و شفافی داشتند.
سخنگوی ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان همچنین درباره لیست مشترک حامیان دولت و اصلاح‌طلبان تصریح کرد: همه تلاش ما این است که در تهران بتوانیم کل جریان‌های اصلاح‌طلب و حامیان دولت یک لیست داشته باشند تا در این صورت مردم تهران بهتر بتوانند برای حمایت از سیاست فعلی دولت و برجام دست به انتخاب بزنند.
وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم امید در جامعه توسعه پیدا کند و دوباره به مشکلات قبلی رکود و ناهنجاری برنگردیم، باید تلاش کنیم این لیست آماده شود.
میرلوحی درباره زمان انتشار این لیست اظهار کرد: فکر می‌کنم به زودی لیست منتشر شود.
سخنگوی ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در بخش دیگری درباره علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی، اصولگرایی است که حامی دولت است. اصلاح‌طلبان هم چارچوب‌های خود را دارند. آن‌ها به عنوان حامیان دولت و ما به عنوان اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنیم تا آنجایی که می‌شود اختلافی نباشد و هماهنگی بیشتری شکل گیرد. بحثی راجع به ائتلاف با آقای لاریجانی نداشتیم، بلکه بحث این بود که هم‌راستا و هم‌جهت عمل شود.
وی درباره احتمال حمایت از کاندیداتوری لاریجانی از سوی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: دولت به همکاری‌های آقای لاریجانی در طول برجام توجه دارد و ما هم این نکته متحد بودن لاریجانی با دولت را در نظر می‌گیریم و می‌خواهیم از افرادی که زحمت می‌کشند و در مقابل دلواپسان و کارشکنی‌های آنان می‌ایستند، قدردانی کنیم. یک فرمولی پیدا کردیم که لاریجانی که اصولگراست و ما به عنوان اصلاح‌طلب در بخش‌هایی که لازم است، همکاری و همراهی کنیم؛ ولی معنای آن ائتلاف نیست.
میرلوحی اضافه کرد: معنای آن این است که منافع مشترک و منافع ملی را ملاک قرار دهیم و طوری عمل کنیم که دو لیست منتشر نشود و رقیب استفاده نکند. می‌خواهیم کشور را از مسیر پرهزینه‌ای که از سوی رقیب طراحی شده بود، به مسیر اصلی بازگردانیم.

بخش نظردهی بسته شده است..