رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

تجلیل از جوان برتر هلال احمر تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از تجلیل جوان برتر هلال احمر در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا با حضور مسئولین استان و شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اعلام این خبر اظهار داشت :  جشنواره فرهنگی ورزشی فجر روستا برای دومین سال متوالی با ابتکار بخشداری مرکزی و فرمانداری  تفت برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : در این جشنواره همچون سال گذشته از نخبگان و سرآمدان فرهنگی، ورزشی و علمی این بخش توسط استاندار یزد تجلیل شد.

کهدویی عنوان کرد : در این جشنواره از جوان برتر جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان هلال احمر محمد مهدی اقبالی تجلیل و به پاس زحمات و افتخارات این عضو جوان برتر در سطوح کشوری و استانی تشکر و قدردانی شد .

وی خاطر نشان کرد : محمد مهدی اقبالی عضو و جوان برتر جمعیت هلال احمر استان یزد  در ۱۴ آبان ماه سالجاری در مراسم شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر بر اساس معیارها و شاخصه‌های مدنظر سازمان جوانان به عنوان عضو برگزیده و برتر سازمان جوانان هلال احمر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته بود.

بخش نظردهی بسته شده است..