ویژه اعضا جوانان ،امدادگران، فراگیران واجد شرایط؛

دوره تخصصی پیش بیمارستانی در تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از برگزاری دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی ویژه اعضا جوانان ،امدادگران، فراگیران و داوطلبان واجد شرایط در محل جمعیت احمر شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اشاره به اهمیت آموزش های تخصصی در جمعیت گفت: جمعیت هلال احمر همه ساله با برگزاری دوره‌های تخصصی امداد و نجات نیروهای متخصص و اعضا جوانان و امدادگران را برای خدمت‌رسانی در حوادث آموزش می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با بیان اینکه این دوره با حضور ۳۰ نفر از برادران در جمعیت هلال احمر شهرستان تفت برگزار شد ، افزود: هدف از برگزاری دوره های تخصصی آموزش تخصصی امدادگران عضو در تیم‌های امداد و نجات، افزایش دانش عملیاتی اعضای تیم‌های امداد و نجات، افزایش کارایی عملیات های امداد و نجات در سوانح و حوادث و غیره است.

کهدویی در  خصوص آموزش هایی که اعضا جوانان و امدادگران در این دوره فراگرفتند گفت: شرح وظایف نجاتگر پیش بیمارستانی، ارزیابی صحنه و محیط حادثه، تثبیت پزشکی مصدوم،لوله‌گذاری، تریاژ، آسیب‌های شایع پس از سوانح و مراقبت‌های آن، فوریت‌های نجات درمانی، انتقال مصدوم ازجمله مباحثی است که در دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی به نجاتگران آموزش داده شد.

وی گفت: این دوره به مدت ۵ روز در محل جمعیت هلال احمر شهرستان تفت برگزار شد و در پایان این دوره به قبول شدگان گواهینامه مربوطه اهدا می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..