با رای شورای ائتلاف اصولگرایان:

«عباس دهقان» دبیر ستاد ائتلاف اصولگرایان یزد شد

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان از انتخاب عباس دهقان به عنوان دبیر ستاد ائتلاف اصولگرایان در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مهران فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: ستاد ائتلاف اصولگرایان یزد از چندی پیش جلسات مشترک متعددی تشکیل داد تا در نهایت پس از رایزنی و برگزاری جلسات مشورتی، عباس دهقان را به عنوان دبیر این ستاد معرفی کرد.

وی بیان کرد: دهقان که خود از ایثارگران و جانبازان متعهد و ولایت‌مدار یزد است، مشاور امور ایثارگران در دوران استاندار دولت دهم در یزد بود.

فاطمی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، انتخاب دبیر و تشکیل منظم‌تر شورای ائتلاف اصولگرایان، فعالیت این ستاد با انسجام بیشتری آغاز شده و برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت‌های انتخاباتی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این ستاد با وجود اعضای باسابقه، متعهد و قانون‌مدار، همدلی، همکاری و انسجام برقرار است، افزود: اخبار این ستاد از طریق رسانه‌ها و کانال‌های تعیین شده به دست مردم خواهد رسید.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد با اشاره به اینکه برخی در استان در صدد ضعیف جلوه دادن و نابسامان خواندن شورای ائتلاف اصولگرایان هستند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌خواهند انگیزه اصولگرایان استان و هواداران آنها را سست کنند.

فاطمی تصریح کرد: این شورا با حضور اصولگرایان باسابقه و فعال استان یزد مشغول فعالیت است و در ایام انتخابات و قبل از آن، برنامه‌ریزی‌های مدون خود را اجرایی خواهد کرد و امیدواریم به نتایج مطلوبی در انتخابات دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی، شعار ما در انتخابات است، خاطرنشان کرد: اگر این دو اصل، مبنای همه تشکل‌های سیاسی و احزاب در استان باشد، به طور قطع می‌توانیم انتخاباتی باشکوه، منسجم و با حضور و مشارکت حداکثری مردم رقم بزنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد اظهار داشت: نخستین وظیفه همه تشکل‌های سیاسی، فراهم آوردن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات و شریک کردن آنها در سرنوشت کشور است.

بخش نظردهی بسته شده است..