به همراه گزارش تصویری:

اطلاعیه اعتماد ملی یزد به دلیل همزمانی ثبت نام کاندید اصلاح طلب و اصولگرا

همراهی مسئولان حزب اعتماد ملی یزد با یک کاندیدای اصلاح طلب در زمان ثبت نام و همزمانی این رخداد با ثبت نام یک کاندید اصولگرا و خبرسازی یک رسانه اینترنتی، منجر به صدور اطلاعیه از سوی این حزب در یزد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  متن اطلاعیه حزب اعتمادملی منطقه یزد پیرامون این رخداد به شرح زیر می باشد:


هیچ حمایتی از کاندیداهای مجلس، خصوصا اصولگرایان نداشته ایم
در پی خبرسازی یکی از سایت های خبری استان یزد مبنی بر همراهی حزب اعتمادملی با کاندیدای اصول گرای حوزه مهریز در انتخابات مجلس شورای اسلامی، حزب اعتماد ملی منطقه یزد بر خود لازم می داند ضمن تکذیب این خبر، اعلام کند حزب اعتماد ملی که خود از منادیان و سردمداران اتحاد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس پیش رو می باشد، هرگونه فعالیت انتخاباتی خود در استان یزد را در قالب شورای اصلاح طلبان استان انجام داده و خواهد داد.
این حزب تاکنون هیچ گونه حمایتی از هیچ کدام از کاندیداهای انتخابات در استان یزد نداشته و فعالیت خود را منوط به اعلام نظر شورای اصلاح طلبان استان کرده است.
حضور رییس حزب اعتمادملی منطقه یزد در فرمانداری مهریز نیز به دلیل همراهی بامهندس محمدرضا زارع زاده، عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی منطقه یزد و نایب رییس شورای اصلاح طلبان مهریز در زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.
حزب اعتمادملی ضمن همراهی با کاندیداهای اصلاح طلب و حامیان دولت و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اعلام می دارد کارنامه اصولگرایان مخصوصا نمایندگان فعلی استان یزد در مجلس غیرقابل قبول بوده و معتقد است مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات، زمینه ساز تشکیل مجلسی مردمی و دغدغه مند برای فردای ایران اسلامی می باشد.
جا دارد به عاملان این خبر سازی های نخ نماشده هم اعلام داریم دوره خبرسازی های مغرضانه بدین نحو، پایان یافته و جز رسوایی برای عاملان آن در نزد مردم فهیم استان یزد، نتیجه ای دربرنخواهد داشت.
روابط عمومی حزب اعتمادملی منطقه یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..