کودکان یزدی برای هلال احمر قصه مهربانی می‌گویند

معاون امور جوانان در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با اصول، اهداف و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر مسابقه قصه گویی و خاطره گویی "سیاره مهربانی" برای گروه سنی 5 تا 12 سال با موضوعات کمک به همسالان و خانواده و هم چنین بیان خاطرات از آشنایی کودکان با هلال احمر برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد با بیان این خبر افزود کودکان یکی از اصلی‌ترین اقشار جامعه هستند که در صورت فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف بالاخص صلح و مهربانی اثرات آن در جامعه و نسل‌های بعد مشخص خواهد شد.در این راستا جمعیت هلال احمر نسبت به برگزاری جشنواره قصه و خاطره گویی "سیاره مهربانی " اقدام کرده که تمام کودکان ۵ تا ۱۲ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون امور جوانان هلال احمر در خصوص طریقه شرکت در این مسابقه اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره “سیاره مهربانی” با شماره تلفن ۶۴۲۷-۰۲۱ تماس بگیرند و بعد از شنیدن پیام صوتی عدد صفر را وارد کنند و پس از شنیدن صدای بوق داستان یا خاطره خود را حداکثر در ۵ دقیقه تعریف کنند.

صدیقی هم چنین در ادامه گفت: آموزش‌های هلال احمر اعم از آموزش‌های بشردوستانه، امدادی، مانور زلزله، مباحث دوستدار طبیعت و …. از طریق کانون‌های غنچه‌های هلال احمر در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی و هم چنین کانون‌های فراگیر هلال احمر در سراسر استان ارائه می‌شود.

گفتنی است معاونت امور جوانان استان یزد در شش دوره متوالی در سه سال اخیر، رتبه عالی در سطح کشور در زمینه فعالیت‌های کانون غنچه هلال را بدست آورده است. 

بخش نظردهی بسته شده است..