معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد:

استان یزد در ارزیابی برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک رتبه عالی را کسب نمود

طبق ارزیابی های صورت گرفته، استان یزد در نحوه برگزاری برنامه های هفته کودک به لحاظ کیفی رتبه عالی را در سطح کشور کسب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر اظهار داشت : بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر، نحوه برگزاری موفق برنامه های گرامیداشت هفته ملی کودک که با مشارکت کلیه استان ها از ۱۵ مهر تا ۲۲ مهر ماه صورت گرفت، ارزیابی شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در این ارزیابی امتیاز قابل کسب ۱۱۵ امتیاز بود که برای ارزش نهادن به حضور حداکثری شعب شرکت کننده، بخشی از امتیاز به تعداد شعبه های مشارکت کننده اختصاص یافته است. در این ارزیابی دو برنامه هفته کودک یعنی دست های مهربان و نمایش زلزله ملاک اصلی برای امتیاز دهی است که در تقسیم بندی چهارگانه عالی، خوب، متوسط و قابل رشد به کمیت و کیفیت آن پرداخته شده است.

صدیقی بیان کرد : بر اساس سنجش های نهایی و ارزیابی صورت گرفته استان یزد توانست رتبه عالی در سطح کشوری را کسب نماید.

گفتنی است این دو برنامه توسط کانون غنچه های هلال در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی همیار با سازمان جوانان هلال احمر برگزار شده است که در طرح دست های مهربان کودکان اسباب بازی های سالم خود را به چادر های جوانان هلال احمر که در میادین اصلی شهر مستقر شده اند؛ برای جمع آوری  و ارسال برای کودکان مناطق کمتر برخوردار استان ارائه کرده اند و در طرح نمایش زلزله هم مانوری با نام کودک، ایمنی و سلامت برای آموزش پناه گیری و خروج ایمن در مدارس استان انجام شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..