استان یزد پیشرو در کیفیت آموزش های امدادی

در جلسه مشترک جمعیت هلال احمر استان یزد و اداره کل آموزش و پرورش استان کسب رتبه عالی در کشور در زمینه المپیاد استانی و شهرستانی و دانش آموز برتر کشور را از ثمرات همکاری های دو دستگاه دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / در جلسه ای با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش و معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد برنامه های این دو دستگاه جهت اجرایی کردن چهارمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت ) بررسی شد.

عباس دهقان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در ابتدای این جلسه فراگیری امداد و کمک های اولیه را از جمله ضروریات و اولویت های آموزشی برای تمام اقشار بویژه دانش آموزان دانست و اظهار داشت : دانش آموزان با فراگیری این آموزش ها می توانند فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی را ترویج و گسترش دهند

وی همچنین عملکرد همکاری دو دستگاه در اجرایی کردن گام های طرح دادرس از مرحله آموزش دانش آموزان و تشکیل تیم های امدادی درون مدرسه ای تا برگزاری المپیاد استانی را عالی ارزیابی کرد.

حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاری های اداره کل آموزش و پرورش در برگزاری این طرح ، اعلام کرد : عملکرد مناسب دو دستگاه سبب کسب رتبه عالی استان یزد در برگزاری المپیاد استانی دادرس و همچنین روند برگزاری المپیاد شهرستانی در سطح کشور دانست

وی بیان کرد : این تعامل باعث سربلندی دانش آموزان یزدی در حوزه آموزش های امدادی در سطح کشور میشود.

صدیقی همچنین انتخاب عضو تیم دادرس ابرکوه بعنوان دانش آموز برتر کشور در جمعیت هلال احمر و مربی دادرس این شهرستان بعنوان مربی برتر کشوری را از دیگر افتخارات استان دانست.

وی اقدام این دانش آموز ابرکوهی در راستای نجات جان برادر خود با استفاده از آموزه های امدادی طرح دادرس را یکی از برکات این طرح دانست.

در ادامه جلسه راهکارهای هر چه بهتر اجرایی کردن مراحل چهارمین دوره طرح ملی دادرس در صد مدرسه استان یزد بررسی شد.

بخش نظردهی بسته شده است..