پدیده ای جدید در انتخابات یزد:

عکس یادگاری برای وزن کشی سیاسی؛ پدیده انتخابات مجلس دهم در استان یزد/ بابایی آغازگر راه بود

هر چه به هفتم اسفند نزدیک می شویم شاهد شکل گیری پدیده های جدیدی در حوزه تبلیغات انتخاباتی هستیم. این بار یزدی ها عکس یادگاری برای وزن کشی سیاسی می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از تابناک یزد، در این دوره برخلاف  ادوار گذشته انتخابات، فعالان سیاسی و اجتماعی  کاندیداها را  در حوزه های انتخابیه  استان همراهی می کنند. در این دوره داوطلبین  انتخابات  مجلس  با گرفتن عکس در کنار هوادران ، شخصیت های علمی و فعالان  فرهنگی  و سیاسی سعی دارند وزن سیاسی خود را در مقابل رقبا به رخ بکشند.

رونمایی از  این تکنیک را محمد رضا بابایی داوطلب نمایندگی از حوزه مهریز در اولین روز ثبت نام  با همراهی فعالان سیاسی و اجتماعی و علمی مهریزی و چند شهر دیگر حوزه وسیع اش کلید زد. او علاوه بر ثبت نام عکس یادگاری با حضور چند چهره مشهور در حوزه انتخابیه اش منتشر کرد و همین مسئله کافی بود تا سایر رقبا که در به در به دنبال خلاقیت در تبلیغات انتخاباتی هستند از این ایده دکتر بابایی بهره ببرند به طوریکه در روز آخر ثبت نام این روند شکل جدیدی به خود گرفت و علاوه بر حضور چند ده نفری به همراه فرد ثبت نام کننده، کارناوال موتوری در خیابان شهر به راه افتاد.

 در مهلت یک هفته ثبت نام برای انتخابات مجلس، بسیاری از چهره های شاخص استان اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالی و مستقل با استفاده از این تکنیک یعنی عکس یادگاری با تیم همراه، سعی در انتقالپیام به رقبای خود بودند. آنها کوشیدند با استفاده از این تکنیک تیم و وزن سیاسی خود را رونمایی کنند. بدون تردید این تکنیک تبلیغاتی در روز های آینده با  گسترده شدنش در فضای مجازی  می تواند وزن کشی نامزدها  را در استان دچار تغییرات اساسی بکند. در ادامه گزارش تصویری از کمپین هوادران  نامزدها را از نظر می گذارنید.

 

۱ دیدگاه