نام ۱۲ زن در فهرست انتخابات یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دبیر ستاد انتخابات استان یزد از ثبت‌نام در مجموع ۱۷۶ نفر برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان یزد خبر داد.

مصطفی سالاری  اظهار داشت: در حوزه انتخابیه یزد شامل شهرستان‌های یزد و اشکذر که تا روز گذشته ۵۳ نفر برای شرکت در این رقابت انتخاباتی ثبت‌نام کرده بودند، امروز ۲۱ نفر دیگر نیز مراجعه کردند که آمار ثبت‌نام شدگان در مجموع در این حوزه انتخابیه به ۷۴ نفر رسید.

در حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز نیز تا دیروز ۲۸ نفر ثبت‌نام کرده بودند که امروز ۱۵ نفر به ستادها مراجعه و ثبت‌نام کردند که در نهایت آمار این حوزه به ۴۳ نفر رسید.

حوزه انتخابیه شهرستان تفت شامل تفت و میبد نیز تا دیروز نام ۲۲ نفر را ثبت‌ کرده بودند که امروز با مراجعه ۱۶ نفر دیگر و تکمیل روند ثبت‌نام آنها، آمار داوطلبان به شرکت در رقابت انتخاباتی در این حوزه انتخابیه به ۳۸ نفر رسید.

در شهرستان اردکان نیز که در ابتدا روزهای بسیار خلوتی را پشت سر گذاشت، امروز پنج نفر برای ثبت‌نام مراجعه کردند که با هفت نفر ثبت‌نام شده در روزهای قبلی، این آمار به ۱۲ نفر در این حوزه انتخابیه رسید.

از میان ثبت‌نام شدگان، نام ۱۲ زن نیز به چشم می‌خورد که ۹ نفر آنها از یزد، دو نفر از مهریز و یک نفر از تفت ثبت‌نام کرده ‌اند.

استان یزد در مجلس شورای اسلامی چهار کرسی دارد و وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور نیز متعلق به استان یزد است.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..