گزارشی از آرایش سیاسی مستقل های انتخابات در یزد:

کدام چهره های سرشناس مستقل و اعتدال یزدی در انتخابات نامزد شدند

چهره‌های سرشناس مستقل و اعتدال یزدی برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری‌های شهرستان استان یزد آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تابناک نوشت:روزهای پایانی ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون روز گذشته با حضور چهره‌های سر‌شناس مستقل و اعتدال در استان یزدهمراه بود.

در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر؛محمد دهستانی رییس ستاد روحانی در استان یزد پا به میدان گذاشت.او که با هیاتی ۴۰نفر وارد ستاد انتخابات شده بود رقابت سختی را در صورت تایید با دوجبهه اصولگرایان و اصلاح طلبان یزدی دارد.

جواد آسایش سفیر ایران در قطر نیز یکی دیگر از مستقل های سرشناس از حوزه انتخابیه یزد و اشکذر است.او درآخرین وقت های ثبت نام با حضور در سفارت قطر از این حوزه انتخابیه وارد گود انتخابات شده است.

زهرا عابدینی فعال اجتماعی ،زهرا عابدینی فعال اجتماعی ،اگرچه   دارای گرایش اصلاح طلبی است اما به نظر می رسد مورد توجه برخی اعتدالیون  و حامیان دولت نیز می باشد.

در حوزه انتخابیه مهریز،ابرکوه،خاتم و بهاباد و بافق؛فقط می توان محمد رضا بابایی معاون سابق استانداریزد را نام برد.او با استقبال عجیبی از هواداران خوددر این حوزه انتخابیه مواجه شده است ،به طوریکه فعالان سیاسی استان یزد معتقدند؛ با تعدد کاندیداهای اصلاح طلب و اصولگرا در این حوزه انتخابیه،بابایی شانس اول برد در این حوزه است.

در حوزه میبد و تفت؛حسین اعرافی برادر امام جمعه میبد از نامزدها شاخص اعتدالیون و مستقل ها به شمار می رود.البته او درانتخابات ریاست جمهوری ریاست ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف را برعهده داشته است و گفته می شود مش اصولگرایی او بیشترازجریان اعتدالی است.با این همه اعرافی رقبای سرسختی همچون قاسم روانبخش از جبهه اصولگرایان و سراج الدین وحیدی ودکتر فرزاد از جبهه اصلاح طلبان را پیش روی خود دارد.

در حوزه اردکان؛چهره سرشناس مستقل و اعتدالی مشاهده نمی شود.اگر چه چهر های شاخصی همچون محمد رضا تابش و غلامرضا خواجه سروی وجود دارند ،اما نمی توان گفت که این افراد گرایش اعتدالی و مستقلی دارند.

بخش نظردهی بسته شده است..