رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد :

تئاتر ” خنکای ختم خاطره “در یزد

جمعی از دانشجویان کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه های شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و تقارن آن با ایام پایانی ماه صفر به تماشای تئاتر " خنکای ختم خاطره " با موضوع شهید و شهادت نشستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمدزارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ضمن تبریک روز دانشجو به جویندگان علم و دانش اظهار داشت ، بخش عظیمی از اعضای جمعیت هلال احمر ، فعالان کانون های دانشجویی این جمعیت در دانشگاه ها هستند که در زمینه های مختلف مذهبی ، امدادی ، فرهنگی ، ورزشی و … فعالیت می نمایند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : به همین مناسبت جمعی از دانشجویان کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه های شهرستان یزد به تماشای تئاتر " خنکای ختم خاطره " با موضوع شهید و شهادت نشستند .

زارع سروی خاطر نشان کرد : کانون‌های دانشجویی برای عضو‌گیری از دانشجویان و استفاده بهینه از توان و ظرفیت آنها برنامه‌ریزی می‌کنند و دانشجویان علاقمند پس از ثبت نام و گذراندن دوره‌های آموزشی لازم، بر حسب علاقه‌شان به تیم‌های امدادی و بشردوستانه وارد می‌شوند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..