رئیس حمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

اسکان یک زوج توریست انگلیسی در پایگاه امداد و نجات تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اسکان اضطراری یک زوج توریست دوچرخه سوارانگلیسی در پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثرمتوسلیان تفت در یک شب سرد و بارانی پاییز میزبان یک زوج توریست دوچرخه سوار انگلیسی بود .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : شامگاه روز گذشته یک زوج توریست به پایگاه امداد و نجات جاده ای تفت مراجعه و درخواست اسکان نموده و نجاتگران مستقر در پایگاه باهماهنگی لازم و بنا به بارش شدید باران آنها را اسکان میدهند.

کهدویی عنوان کرد : پس از اسکان وسایل گرمایشی  و لباس گرم و همچنین مواد خوراکی توسط عوامل مستقر در پایگاه تهیه  و در اختیار آنان قرار میگیرد .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : این زوج دوچرخه سوار هدف خود از این سفر را گردش به دور دنیا اعلام کردند و از عوامل امدادی مستقر در پایگاه تشکر و قدردانی و دست نوشته ای را بعنوان تشکر از نجاتگران هلال احمر  و کمک و اسکان به آنان در دفتر پست به یادگار گذاشتند

وی در پایان بیان داشت : پست ثابت و پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافرین و … می باشند که ضمن فعالیت در طول سال در طرح زمستانه پیش رو  جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر در جاده تفت ابرکوه روزانه با ۳ نجاتگر و ۲ نیروی کادری جمعیت هلال احمر و یک دستگاه آمبولانس و یک خودرو نجات مستقر می باشد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..