فرماندار یزد:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار نظام است

فرماندار یزد گفت: افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد به ریاست فرماندار یزد و با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با بیان اینکه انتخابات سالم و قانونمند از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد اظهار داشت: اینکه مردم می توانند با حضور خود در عرصه انتخابات برای سرنوشت خود تصمیم گیری کنند، از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار یزد خواستار در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای برگزاری همزمان دو انتخابات در هفتم اسفندماه خبر داد افزود: شهرستان یزد در انتخابات مجلس خبرگان حوزه اصلی استان و در انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه شهرستان های یزد و اشکذر می باشد، که با توجه به گستردگی مسولیت در این زمینه باید تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات پیش بینی شود.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد اضافه کرد: دغدغه همه مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور سلایق مختلف است که قطعاً در این مسیر نیز همه منویات مقام معظم رهبری مدنظر قرار خواهد گرفت تا  انتخاباتی درخورشأن نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با اعلام اینکه ثبت نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذرماه و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه انجام خواهد شد گفت: داوطلبین می توانند با توجه به مدارک اعلام شده در اطلاعیه ۴ ستاد انتخابات کشور از تاریخ های اعلام شده به مدت ۷ روز به فرمانداری یزد اعلام و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

" شاکری شمسی" قوانین و مقررات را در برگزاری انتخابات فصل الخطاب دانست و تصریح کرد: باید حقوق تمامی داوطلبانی که با طی مراحل قانونی به عنوان کاندیدای نهایی در این دو انتخابات معرفی می شوند، محترم شمرده شود.

فرماندار یزد در پایان افزود: کلیه اعضای ستاد انتخابات شهرستان یزد مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را شناسایی و تا پیش از آغاز رسمی فرآیند انتخابات اعلام نمایند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر به مرکزیت فرمانداری یزد، هفتم اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..