سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق خبر داد :

جوانان هلال احمر با جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از دیدار اعضا جوانان با جانباز 8 سال دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جعفر حسن پور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت : تعدادی از دبیران و اعضای فعال کانون های جوانان با جانباز گرانقدر هشت سال دفاع مقدس آقای جلال برزگری دیدار و به گفتگو پرداختند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت : هدف از انجام این دیدار ، تجدید میثاق با آرمان های شهیدان و جانبازان دوران ۸ سال دفاع مقدس و یادآوری ارزش و جایگاه این بزرگواران که خود شهیدانی زنده اند، و تجلیل از مقام شامخ آنهاست. 

حسن پور خاطر نشان کرد: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر جوانان امروز کشور گشوده است

وی عنوان کرد: کوچک‌ترین کاری که می‌توانیم برای جانبازان انجام دهیم این است که به دیدار آن‌ها برویم و از نزدیک جویای حال آنان شویم تا مبادا فراموش کنیم که عزت و افتخار ملت ما مدیون جان‌فشانی‌های این عزیزان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با اشاره به اینکه دیدار با جانبازان بر روحیه افراد بویژه جوانان می‌افزاید گفتآمده‌ایم از جانبازان روحیه بگیریم چراکه این بزرگ‌مردان معلمان همیشگی صبر و مقاومت هستند و تا همیشه می‌ توان از ایثار آنان درس‌هایی ماندگار گرفت.

گفتنی است آقای جلال برزگری در سال ۶۶ در عملیات بیت المقدس به درجه جانبازی نائل گردید ،که ایشان در ادامه این دیدار خاطراتی از حال و هوای دوران دفاع مقدس برای جوانان بیان کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..