توسط اعضا کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر استان یزد بدست آمد:

کسب مقام دوم یزد در مسابقات چند جانبه گراپلینگ کیک بوکسینگ

اعضا تیم کونگ فو کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر استان یزد در مسابقات چند جانبه گراپلینگ کیک بوکسینگ توانس در رده نوجوانان و بزرگسالان مقام دوم و سومی را بست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : اعضا تیم کونگ فو کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر استان یزد در مسابقات چند جانبه که با حضور استانهای تهران ، البرز، مازندران و … در آبان ماه  که به میزبانی یزد برگزار گردید توانستند ۲ مقام دومی در رده بزرگسالان  و ۲ مقام سومی را در رده نوجوانان کسب کنند .

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : آقایان محمد جعفری در وزن ۶۰- و امید میرحسینی در وزن ۶۵- در رده بزرگسالان مقام سوم و آقایان ابوالفضل عطائی فر در وزن ۵۰-  در رده نوجوانان مقام سوم و محمد ناصر عطائی فر در وزن ۵۰-  در رده نوجوانان مقام دوم را بدست آوردند .

صدیقی در پایان عنوان کرد : برای نخستین بار در کشور، کانون آزاد ورزشکاران خواهر و برادر به منظور حمایت هر چه بیشتر اعضای ورزشکار جوان و جذب جوانان از طریق فعالیت‌های ورزشی افتتاح شده است که اعضا برادر و خواهر این کانون توانسته اند در سطح استان و کشوری و حتی سهمیه مسابقات جهانی  و تیم ملی کشور را بدست اورند.

صدیقی ادامه داد: ورزش به عنوان یکی از رویدادهای اجتماعی جذاب و تاثیرگذار، نقش بسزایی در جذب اعضای جوانان هلال احمر داشته و دامنه وسیعی از فعالیت‌های جوانان را می‌توان در این حوزه پوشش داد.

مسابقات چند جانبه گراپلینگ کیک بوکسینگ  با حضور استانهای تهران ، البرز ، مازندران و … در رده و اوزان مختلف در سالن شهید صدوقی استان یزد برگزار گردید.

بخش نظردهی بسته شده است..