در جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد

نشست فوق العاده کارگروه امداد و نجات در یزد

در پی وقوع زلزله فرضی 8/6 ریشتری در تهران نشست فوق العاده کارگروه امداد و نجات استان یزد با حضور اعضا کارگروه در مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  همزمان با سراسر کشور مانور زلزله فرضی ۸/۶ ریشتری تهران با مدیریت مستقیم سازمان امداد و نجات برگزار که نشست فوق العاده کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی استان یزد با حضور اعضا کارگروه در مرکز EOC  استان یزد  برگزار شد.

دکتر حمید پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد  اظهار داشت: بر این اساس کارگروه آموزش همگانی در مرکز EOC استان با حضور اعضا کارگروه و نشست فوق العاده با اعضا در این باب  برگزار شد.

پارسائیان در ادامه عنوان کرد : بامداد روز پنجشنبه ساعت ۱:۱۳ با وقوع زلزله فرضی تهران ساعت صفر اعلام شد و پرسنل و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان فراخوان شدند.

در ادامه این جلسه مهندس امامی مدیر کل بحران استان یزد نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل و نیروهای امدادی شرکت در این مانور گفت : قطعا برگزاری و انجام این چنین اقدامات و مانورهای بزرگ میتواند به آمادگی استان و ارگانهای امدادی در شرایط واقعی کمک نماید ، چرا که نقاط ضعف و قوت عملکرد مدیریت بحران در مانورهایی از این دست می تواند مشخص شود.

بخش نظردهی بسته شده است..