رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد:

معارفه دبیرکانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علم و هنر یزد

مراسم تودیع و معارفه دبیرکانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علم و هنر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد و مسئول امور جوانان شهرستان و همچنین مسئولین دانشگاه علم و هنر یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : مراسم  تودیع سرکارخانم حکیمی دبیرسابق کانون دانشجویی و معارفه آقای علیرضا کشاورز دبیر جدید کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علم و هنر با حضور مسئولین دانشگاه برگزار گردید.

زارع سروی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دبیرکانون سابق و اعضاء کانون دانشجویی هلال احمر برای دبیر آرزوی موفقیت کرد. ایشان وجود کانون دانشجویی هلال احمر را در هر مرکز و واحد دانشگاهی را نقطه عطف آن دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد تعامل بیش از پیش کانون دانشجویی هلال احمر با دیگر کانون های فرهنگی دانشگاه مثل انجمن های علمی، بسیج دانشجویی، کانون شاهد و ایثارگر و… باشیم.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد حضور هلال احمر در تمامی برنامه ها و مناسبت های فرهنگی و ملی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد :هدف کانون های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ها جذب، سازماندهی و تربیت دانشجویان به منظور آماده ساختن آنان در انجام خدمات امدادی و اجتماعی مورد نیازجامعه به ویژه هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه  ، توسعه مشارکت دانشجویان، در تصمیم سازیها، تصمیم گیریها و فعالیتهای مربوط به سازمان و دانشگاه ، تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی و نوعدوستی در بین دانشجویان با انجام  برنامه های بشر دوستانه و عام المنفعه و امدادی و بسط اندیشه هایی همچون مهرورزی، خدمت به دیگران، نیکوکاری، ایثار و از خودگذشتگی، صلح و دوستی با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها  و .. که امیدواریم با برنامه ریزی و مدیریت آقای کشاورز دبیر جدید کانون و همکاری دیگر دانشجویان در مجموعه هلال احمر و مدیریت و مسئولین دانشگاه این امر بیش از پیش تحقق یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در ادامه جلسه از همکاری و حمایت های مدیریت و معاونین و مسئولین دانشگاه با جمعیت هلال احمر شهرستان تقدیر و تشکر نمودند .

در پایان جلسه از سرکار خانم حکیمی دبیر سابق کانون دانشجویی هلال احمر با اهدا  لوح تقدیر تشکر بعمل آمد و همچنین حکم جناب آقای کشاورز بعنوان دبیر جدید کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علم و هنر یزد به ایشان داده شد.

بخش نظردهی بسته شده است..