و بازهم اعضا کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر اسنان یزد خوش درخشیدند :

کسب مقام در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک کامبت

اعضا کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر توانست در مسابقات قهرمانی کشور سبک کامبت 3 مقام اولی و و 1 مقام دومی را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : اعضا کانون ورزشکاران جمعیت هلال احمر استان یزد در مسابقات قهرمانی کشور سبک کامبت در مهر ماه که به میزبانی یزد برگزار گردید توانستند ۲ مقام اول و ۱ مقام دومی  را کسب کنند .

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : آقایان ارسلان مرادی ،مرتضی ابراهیمی ، امیر میرحسینی در اوزان ۴۵- و ۶۰.- مقام اول و آقای حمید رضا کلاگر در وزن ۵۰- مقام دوم را بدست آوردند .

صدیقی در پایان عنوان کرد : برای نخستین بار در کشور، کانون آزاد ورزشکاران خواهر و برادر به منظور حمایت هر چه بیشتر اعضای ورزشکار جوان و جذب جوانان از طریق فعالیت‌های ورزشی افتتاح شده است که اعضا برادر و خواهر این کانون توانسته اند در سطح استان و کشوری و حتی سهمیه مسابقات جهانی  و تیم ملی کشور را بدست اورند.

صدیقی ادامه داد: ورزش به عنوان یکی از رویدادهای اجتماعی جذاب و تاثیرگذار، نقش بسزایی در جذب اعضای جوانان هلال احمر داشته و دامنه وسیعی از فعالیت‌های جوانان را می‌توان در این حوزه پوشش داد.

مسابقات قهرمانی کشور سبک کامبت بمناسبت یادبود شهدای تربیت بدنی بمدت ۲ روز و در رده و اوزان مختلف به میزبانی استان یزد در سالن شهدای محمد آباد برگزار گردید .

 

بخش نظردهی بسته شده است..