فرماندار ابرکوه:

جدی گرفتن کرونا و مقابله با آن یک وظیفه همگانی است

فرماندار ابرکوه ضمن تجلیل از ایثارگری‌های کادر درمان بیمارستان این شهرستان، گفت: استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی کمترین کاری است که می‌توانیم در قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت انجام دهیم.

به گزارش یزدی نیوز«محمد کاظمی نسب» با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شهرستان ابرکوه و اهدای تقدیرنامه‌ به کادر درمان بیمارستان، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در صحنه مبارزه با کرونا ویروس قدردانی کرد و گفت: مردم ابرکوه می‌توانند با انجام امور ساده‌ای همچون زدن ماسک، رعایت اصول بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ضمن حفظ جان خود و عزیزانشان، باری از دوش کادر درمان و مدافعان سلامت بردارند.

 
وی بیان کرد: پزشکان، پرستاران و کلیه کادر درمان در مراکز بهداشتی و درمانی با وجود آگاهی از خطرات و تهدیدات بیماری کرونا برای خود و خانواده‌هایشان، این آسیب‌های روحی و جسمی را به جان خریده و شجاعانه در مقابل این ویروس ایستاده‌اند تا همشهریان و هم‌وطنان خود را نجات دهند.
 
وی با بیان اینکه جدی گرفتن کرونا و مقابله با آن وظیفه آحاد مردم جامعه است، خاطرنشان کرد: هرگونه کوتاهی و رعایت نکردن نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری تجمعات مختلف که باعث ابتلای افراد بیشتری به کرونا می‌شود، فشار کاری کادر درمان را مضاعف و تمام تلاش‌های کادر درمان را بی‌ثمر می‌کند.
 
در ادامه این بازدید فرماندار و «علی‌اکبر اسحاقی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و آخرین گزارشات و اقدامات انجام شده در مورد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در بخش ویژه این بیمارستان را از مسئولان بیمارستان دریافت کردند.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..