درخشش دانشجویان دانشگاه یزد در چهارمین جشنواره استانی رویش

دانشجویان دانشگاه یزد موفق شدند در چهارمین جشنواره استانی ادبی هنری رویش ۱۲ رتبه برگزیده و شایسته تقدیر را در شش بخش شعر، ادبیات، فیلم، هنرهای نمایشی، تجسمی و آوایی به خود اختصاص دهند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد فرشی» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد در این خصوص گفت: دانشجویان دانشگاه یزد با ارسال ۴۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره بیشترین مشارکت را در میان دانشگاه‌های استان یزد داشتند.

 
به گفته وی، در مجموع از بین آثار ارسالی ۳۴۱ اثر در بخش هنرهای تجسمی، ۴۹ اثر در بخش شعر، ۲۵ اثر در بخش فیلم، ۲۰ اثر در بخش ادبیات، چهار اثر در بخش آوایی و سه اثر در بخش هنرهای نمایشی مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
فرشی در ادامه اعلام کرد: از این میان دانشجویان دانشگاه یزد موفق شدند ۱۲ رتبه برگزیده و شایسته تقدیر را کسب کنند.
 
وی تصریح کرد: رتبه‌های برگزیده دانشگاه یزد توسط علی راسترو در بخش موضوع ویژه، سارا کمالی در بخش نقاشی، حمیده محسنی در بخش موضوع ویژه، الهام قربانی‌پور در بخش جایزه شهید سلیمانی و مرضیه قایمی‌زاده در بخش داستان‌نویسی، کسب شده است.
 
این مسئول همچنین اضافه کرد: معصومه شیخ‌زاده در بخش عکاسی حرفه‌ای، فاطمه جعفری در بخش طراحی پوستر، محمدحسین ادیبی در بخش فیلم کوتاه موبایلی، جواد اشرف در بخش نماهنگ، محمدحسین حبوباتی در بخش تئاتر خیابانی، فاطمه نوروزی در بخش آزاد و سید امیراحمد موسوی نیز در بخش داستان‌نویسی از سوی دانشگاه یزد رتبه‌های شایسته تقدیر را کسب کردند.
 
به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد،چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش با موضوع رونق تولید-اقتصاد مقاومتی به همت بسیج دانشجویی استان و مشارکت دانشگاه‌های استان و دبیری دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی، اسفندماه سال گذشته در یزد برگزار شد که به تازگی نتایج ارزیابی آثار ارسال شده به این جشنواره اعلام شده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..