در صورت ریشه‌کنی کرونا تا بهمن‌ماه؛

سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در یزد برگزار می شود

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه برنامه ریزی شده و در صورت ریشه کنی کرونا، میزبان این رقابت‌ها خواهیم بود.

به گزارش یزدی نیوزسیداحمد هاشمی در بازدید از انجمن صنفی مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد از برگزاری مجامع مختلف هیئت‌های ورزشی در استان خبر داد و اظهار داشت: در طول سال مجامع حساسی اعم از فوتبال، هندبال، والیبال و … برگزار می‌شود و امسال نیز برگزاری آنها در اولویت قرار دارد.

 
وی ادامه داد: همچنین سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه برنامه ریزی شده و در صورتی که بیماری کرونا ریشه کن شود و به حالت عادی برگردیم، این دوره را میزبانی خواهیم کرد.
 
هاشمی افزود: اجرای برنامه‌های مختلفی از سوی هیئت‌های ورزشی برنامه ریزی شده که امیدواریم تا پایان سال آنچه مدنظر این هیئت‌ها است محقق شود.
 
وی با اشاره به استفاده از فضای مجازی در رشد و گسترس ورزش گفت: امسال با شیوع کرونا این پتانسیل که در هیئت‌ها نهفته بود، شکوفا شد و در برخی رشته‌ها همانند کاراته و تکواندو، مسابقات قهرمانی به صورت مجازی برگزار شد و این نشان می‌دهد استان یزد در بحث ورزش پتانسیل و توانمندی‌های خوبی را داراست.
 
هاشمی ادامه داد: برای اولین بار یزد توانست نماینده‌ای در المپیک در رشته شمشیربازی داشته باشد که در تاریخ یزد سابقه نداشته و البته یک یزدی در پارالمپیک حضور یافت که این مرهون تلاش ورزشکاران و حمایت‌های مسئولان استان است.
 
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: ویروس کرونا باعث شد مسابقات به تعویق بیفتد وگرنه ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف آمادگی خوبی داشتند و امیدواریم این آمادگی‌ها را حفظ کرده و در مسابقات پارالمیپک و المپیک بدرخشند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..