مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی در اجرای طرح‌های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یکی از گروه‌های تاثیرگذار جامعه را هیئات مذهبی دانست و گفت: سرمایه گذاری روی هیئات مذهبی آثار مثبت اجتماعی در حوزه های مختلف در درازمدت به دنبال دارد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علیرضا نجیمی در در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سرمایه گذاری روی سه قشر اثرگذار روحانیون، مداحان و هیئات مذهبی در قالب برنامه‌های مستمر و مدون می‌تواند در دراز مدت اثرات مثبتی بسیاری را به همراه داشته باشد.

 
وی با اشاره به اجرای طرح امام محله در سطح استان یزد بیان کرد: در این طرح امام جماعت به عنوان رکن محل به فعالیت می‌پردازد که می‌توان از این ظرفیت در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به ویژه در حوزه کاهش آسیب‌های خانواده استفاده کرد.
 
نجیمی با بیان اینکه خانواده یکی از مقدس‌ترین بنیان‌های اجتماعی است، عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای استحکام بخشیدن به این بنیان مقدس استفاده شود و تلاش ما نیز استفاده از ظرفیت روحانیون، مداحان و هیئت‌های مذهبی در قالب برنامه‌های مختلف در این راستا است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین با اشاره به طرح شش محوری «سامان خانواده» افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در این طرح مسئولیت تبیین تکالیف خانواده را بر عهده دارد و امیدواریم بتوانیم با اجرای موفق این طرح گامی در مسیر تحکیم بنیان خانواده، ترویج ازدواج و افزایش جمعیت برداریم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..