کمک ۱۰۰ هزار تومانی کمیته امداد یزد به کودکان دچار سوءتغذیه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با اشاره به حمایت این نهاد از ۱۲۰۰ کودک مبتلا به سوءتغذیه در این استان، از پرداخت ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان به این کودکان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین جمال پور» با بیان این که کمک به امنیت تغذیه نیازمندان از جمله برنامه‌های حمایتی این نهاد است، گفت: کمیته امداد استان یزد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان، هم‌اکنون حمایت از ۱۲۰۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوء تغذیه را بر عهده دارد و ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان به هر کدام از آن‌ها کمک می‌کند.

 
وی افزود: این نهاد طی سه‌ ماهه نخست امسال ۳۵۸ میلیون تومان به‌ صورت شارژ کارت به‌ حساب خانوار مشمول برنامه امنیت غذایی واریز کرد.
 
معاون کمیته امداد استان با اشاره به این که این نهاد کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند را نیز در دست اجرا دارد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و کمک به تأمین تجهیزات و درمان بیماران صعب‌العلاج نیازمند نیز از جمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به تأمین سلامت نیازمندان است.
 
به نقل از کمیته امداد استان یزد، جمالپور در پایان اضافه کرد: هم‌اکنون حدود ۱۰۰۰ مددجوی بیمار مبتلابه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..