سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد منصوب شد

«عماد تشکری» در حکمی از سوی «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد منصوب شد.

به گزارش یزدی نیوزدر حکمی از سوی «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص صادر شده خطاب به تشکری، آمده است:

 
«نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد» منصوب می شوید.
 
ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست‌های وزارت متبوع به ویژه سیاست های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.
 
در چارچوب ماموریت های وزارتخانه، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف، نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت های تعاونی (با اولویت تعاونی های دانش بنیان)، اهتمام لازم به عمل آورید.
 
از درگاه خداوندمتعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، توفیق روزافزون شما را مسالت می نمایم.»
 
ریاست سازمان صنایع دستی یزد، مشاور امور جوانان و اشتغال استاندار یزد، معاون و مشاور اداره کل میراث فرهنگی استان، رئیس دبیرخانه شورای جوانان و قائم مقام دبیر شورای جوانان استان و افزون بر ۲۰ سال سابقه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی از سوابق «عماد تشکری» سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..