بدهی ۱۶۰ میلیاردی کارفرمایان مهریزی به تامین اجتماعی

رییس اداره تامین اجتماعی مهریز با بیان این که پرداخت به موقع مطالبات تامین اجتماعی نقش مهمی در انجام بهتر تعهد به بیمه شدگان دارد، گفت: کارفرمایان این شهرستان ۱۶۰ میلیارد ریال بابت حق بیمه کارگران خود به این اداره بدهی دارند.

به گزارش یزدی نیوز«جلال حسنی»به مناسبت هفته تامین اجتماعی تصریح کرد: بدهی ۱۶۰ میلیارد ریالی کارفرمایان مهریزی به تامین اجتماعی مربوبط به ۱۸۰۰ کارگاه است که از این میزان، ۱۲۰ میلیارد مربوط به  ۹۰۰ کارگاه بزرگ است که با وجود گذشت زمان زیادی، هنوز نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکرده‌اند.

 
وی بیمه شدگان اصلی شهرستان مهریز را ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر و مجموع افراد تحت پوشش این بیمه را  ۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۸۴ درصد جمعیت شهرستان مهریز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
 
حسنی از تشکیل ۳۱ هزار پرونده الکترونیکی برای بیمه شدگان در این شهرستان خبر داد که کاهش رفت و آمد، هزینه و تسهیل در خدمات رسانی را به دنبال داشته است.
 
وی از پوشش بیمه‌ای ۱۸۰ نفر از زنان خانه‌دار مهریزی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۲ هزار و ۵۰۰ فقره دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای شهروندان مهریزی صادر شده است.
 
این مسئول در پایان نیز برنامه‌های هفته تامین اجتماعی در مهریز تشریح کرد و گفت: دیدار با امام جمعه و فرماندار مهریز و سرکشی از کارگاه‌های شهرستان از مهمترین برنامه‌های این هفته در شهرستان خواهد بود.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..