سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

خروج استان از وضعیت هشدار به معنای پایان خطر کرونا نیست

معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد: رفتار ویروس کرونا همچنان ناشناخته و تهاجمی است و از مردم می‌خواهیم حتما به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند بمانند.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ترحمی در گفتگو با خبر۲۰ مرکز یزد اظهار داشت: جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا با دستور کار ارائه گزارشی از بازرسی‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی و اصناف تشکیل شد

 
وی افزود: امیدواریم با رعایتی که صورت می‌گیرد شاهد کاهش شیوع کرونا در سطح استان باشیم.
 
ترحمی اظهار داشت: خارج شدن استان از وضعیت هشدار به معنای پایان خطر کرونا نیست و رفتار این ویروس همچنان ناشناخته و تهاجمی است و احتمال دارد شرایط پایدار به سرعت ناپایدار و بحرانی بازگردد.
 
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: از مردم می‌خواهیم همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک و فاصله گذاری را مورد توجه قرار دهند.
 
وی گفت: همه دستگاه‌های تبلیغاتی موظف شدند امکانات خود را برای فرهنگ سازی و ترغیب و تشویق مردم جهت استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بکار گیرند.
 
ترحمی افزود: نظارت و بازرسی‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌ها و صنف‌ها و مراکز تجمعی تشدید خواهد شد و اماکنی که به سلامت جامعه اهتمام ندارند قطعا پلمب می‌شوند.
 
وی تأکید کرد: باشگاه‌های ورزشی همچنان بسته هستند و تالار‌ها با رعایت پروتکل‌ها و نصف ظرفیت فعالیت می‌کنند مگر اینکه ابلاغیه جدید از سوی ستاد ارائه شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..