تجلیل از طلبه یزدی در جشنواره هنر آسمانی

در اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی از اسماعیل واقفی خالق رمان «واو» محصول حوزه هنری یزد تقدیر شد.

به گزارش یزدی نیوز در اختتامیه هفتمین جشنواره هنر آسمانی که با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در قم برگزار شد، جایزه بخش رمان به اسماعیل واقفی طلبه و نویسنده یزدی به دلیل نگارش کتاب «واو» تعلق گرفت.

 
 
رمان «واو» اولین محصول کارگاه آموزش داستان طلاب در حوزه هنری استان یزد است که سال ۹۸ در ۳۴۰ صفحه به همت واحد آفرینش‌های ادبی این نهاد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
 
 
این رمان تاریخی و اجتماعی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی، دغدغه مردی را روایت می‌کند که سعی دارد ایده استادش را محقق کند؛ ساخت اولین کارخانه لامپ در یزد آن هم زمانی که مردم شهر، هنوز برق را باور نکرده و آن را نپذیرفته‌اند. ماجرا از نصب اولین چراغ برق در یزد در سال ۱۳۱۱ شروع می‌شود و … .
 
 
کتاب «واو» در حوزه هنری یزد و نمایندگی‌های انتشارات سوره مهر در سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و مخاطبان همچنین می‌توانند پرسش‌ها و نظرات خود را در زمینه کتاب از طریق پیام رسان ایتا به نشانی evaghefi@ با نویسنده در میان بگذارند.
 
 
اسماعیل واقفی دانش آموخته رشته فیزیک است و هم اکنون سطح دو حوزه علمیه را طی می‌کند و دو رمان دیگر را در دست تدوین و انتشار دارد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..