دادستان اشکذر:

برخورد قاطع با مخلان سلامت جامعه در زمینه شیوع کرونا انجام می‌شود

دادستان اشکذر گفت: با افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی، به شیوع ویروس کرونا دامن زده و سلامت شهرستان را تهدید کنند، برخورد قاطع و جدی قضایی خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزسید محمدابراهیم اقبالی  اظهار داشت: مقابله اساسی با ویروس کرونا و پیشگیری کامل از شیوع آن نیازمند تغییر در رفتارها و اعمال افراد است و یکی از مهم‌ترین اقدامات پرهیز از حضور در تجمعات و محافل عمومی است.

 
وی با اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات مردمی که سلامت عمومی مردم را در محرز تهدیدقرار دهند، بیان کرد: با کسانی که با برگزاری مراسم، شرایط تشکیل تجمعات مردمی را فراهم نمایند، برخورد قانونی شده و بدون هیچ اغماضی با بانیان مراسم به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض پروتکل و قواعد بهداشتی در راستای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان و شهرستان می‌شود.
 
اقبالی با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: دادستانی در راستای احیای حقوق عامه و دفاع از امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی مردم، عدم رعایت مصوبات و تشکیل اجتماعات را ناقض حقوق عامه مردم در حوزه سلامت می‌داند.
 
دادستان اشکذر افزود: با همراهی و اهتمام هرچه بیشتر مردم در عدم تشکیل و عدم شرکت در اجتماعات و مراسم‌ها، در مقابله با کرونا می‌توان امیدوار بود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..