معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

نباید مشکلات با تاخیر یک ساله حل و فصل شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان اشکذر و در جلسه بررسی مشکلات عمرانی با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران، گفت: چرا مشکلی که می‌شد سال گذشته برطرف کرد باید با یک سال تاخیر و امسال حل و فصل شود.

به گزارش یزدی نیوزجلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان اشکذر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد، فرماندار ‌شهرستان اشکذر و برخی از مدیران کل و معاونین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و پروژه های تعریض محور یزد خضر آباد، باند دوم فولاد آلیاژی، فاضلاب شهرک نیکو، مشکلات مسکن مهر اشکذر، ‌جاده فولاد سنتو و مشکلات اراضی واقع در حریم مورد بررسی قرار گرفت.

"‌محسن صادقیان"‌ معاون عمرانی استاندار در این جلسه با انتقاد نسبت به عملکرد برخی از مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی، گفت: فعالیت و سرعت کاری برخی از دستگاه ها ‌بسیار کند است؛ چرا باید مشکلی که می شد سال گذشته برطرف شود، باید با یک سال تاخیر و امسال حل و فصل شود.
‌وی افزود: در حل و فصل مشکلات، باز هم نگاه ادارات دولتی جامع و کامل نیست، با تلاش فراوان برای حل مشکل یک پروژه ساعت ها وقت صرف می شود اما می‌بینیم امسال باز یک موضوع جدید مطرح می گردد، همین موضوع می توانست سال گذشته مطرح و برای آن راه حلی اندیشیده شود.
صادقیان با اشاره به پروژه های عمرانی شهرستان اشکذر، ‌ادامه داد: با اولویت بندی که برای اتمام برخی از پروژه ها انجام شده است و برنامه ریزی برای تعدادی از پروژه های شهرستان برای منظور نمودن اعتبار لازم صورت گرفته و تعدادی از پروژه ‌هافعال و عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار در پایان تصریح کرد: پروژه  کانون پرورش فکری، جاده یزد خضر آباد، جاده فولاد و چندین مدرسه و سالن ورزشی در شهرستان ‌اشکذر ازجمله این پروژه ها خواهند بود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..