رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد

پرداخت وام کم بهره به رانندگان تاکسی در یزد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این که حمایت از اقشار آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است، از پرداخت وام کم بهره به رانندگان تاکسی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا شفیعی» با بیان این‌که بعد از شیوع ویروس کرونا یک سری برنامه‌ریزی‌های حمایتی در دستور کار مدیریت شهری یزد قرار گرفته است، اظهار کرد: حمایت از رانندگان تاکسی‌های درون شهری از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد است.

 
وی پرداخت وام ۵۰ میلیون ریالی‌ کم بهره با تنفس چهار ماهه به رانندگان تاکسی گردشی در یزد را از جمله اقدامات در دستور کار سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری این شهر میراث جهانی دانست و افزود: این وام با همکاری خانه فرهنگ شهید صدوقی و به منظور جبران بخشی از خسارت‌های رانندگان تاکسی از کرونا پرداخت می‌شود.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این‌که رانندگان تاکسی پیش از این با مشکلات بیمه ای متعددی دست و پنجه نرم می‌کردند،‌ گفت: با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد به منظور اخذ بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث تاکسی‌ها، ۴۰ میلیون ریال وام بدون بهره با بازپرداخت یکساله پرداخت شود، تا زمینه راهگشای بخشی از مشکلات این قشر فرآهم شود.
 
به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد: به دنبال شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه سال ۹۸ و ضرروت کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر نیز متحمل خسارت‌هایی شدند که در همین راستا حمایت های موردی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..