برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه یزد به صورت مجازی

معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری‌ آزمون ورودی حوزه‌های علمیه این استان به صورت مجازی در روز چهارشنبه بیست و پنجم تیرماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سیدعباس حسینی‌پور» با بیان این‌که این آزمون در سه مقطع گروه های اول، دوم و سوم و در سه بازه زمانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان با کد ملی و رمزی که هنگام ثبت نام برای آنان پیامک شده است از طریق سامانه پیشخوان وارد پنل شخصی خود شده و در قسمت آزمون های غیرحضوری جهت شرکت در آزمون اقدام می‌کنند.

 
وی درباره ساعت برگزاری آزمون ها افزود: زمان برگزاری آزمون گروه اول، ساعت ۹ صبح، گروه دوم ۱۱ صبح و گروه سوم ۱۷ عصر تعیین شده است.
 
معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره برگزاری آزمون آزمایشی گفت: به جهت آشنایی متقاضیان با سامانه و شیوه آزمون، روز شنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح آزمونی به صورت آزمایشی برگزار می‌شود که توصیه می‌کنیم همه متقاضیان در این آزمون آزمایشی شرکت کنند.
 
 به نقل از حوزه علمیه یزد،‌حجت الاسلام حسینی پور تصریح کرد: کسانی که به هر دلیل نتوانستند در آزمون شرکت کنند باید از طریق کمیسیون پذیرش درخواست ورود به حوزه علمیه را ثبت و امور مربوط به گزینش خود را پیگیری کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..