اعطای تسهیلات به دهیاری‌های استان یزد

برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی، ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات در سطح روستا‌ها به دهیاری‌های استان یزد پرداخت شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد در نشستی با دهیاران مهریز به مناسبت هفته دهیاری از پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی روستا‌های استان خبر داد و گفت: استان یزد  360 دهیاری فعال دارد و تا به حال برای فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌ها بیش از هفت ونیم میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 
زارع ادامه داد: هم ‌اکنون برای اجرای سایر طرح‌های مورد نیاز تولیدی و اقتصادی در روستا‌های ۱۰ شهرستان استان ۲۶۰ میلیارد ریال دیگر در حال توزیع است.
 
وی گفت: کمک به دهیاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال جوانان روستایی جزء برنامه‌های مهم و محوری است که پیگیری می‌شود.
 
مدیر کل دفتر امور روستایی وشورا‌های استانداری یزد همچنین تشکیل هیئت اندیشه ورز دهیاران را از برنامه‌های امسال درحوزه دهیاری‌ها دانست و افزود : از هر دهستان یک نفر به عنوان دهیاران اندیشه ورز معرفی تا مطالبات و خواسته‌های خودشان را با مسئولان شهرستانی و استانی در میان بگذارند و پیگیری کنند.
 
زارع همچنین از پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری‌ها خبر داد و افزود: دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری‌ها که طرح‌های اقتصادی دارند از طریق پست بانک تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا بتوانند واحد تولیدی اقتصادی و خدماتی، کشاورزی را در روستا راه اندازی کنند.
در پایان این نشست از دهیاران شهرستان مهریز قدردانی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..