معاون عمرانی استاندار یزد به همه شهرداران شهرهای استان ابلاغ کرد:

‌ضرورت الزام استفاده از ماسک از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا زمان بهبود شرایط

معاون عمرانی استاندار یزد در ابلاغ‌های جداگانه‌ای به همه شهرداران شهرهای استان بر ضرورت استفاده از ماسک توسط کارمندان شهرداری‌ها و ارباب رجوع در محیط کاری این نهاد و لزوم زدن ماسک در وسائل حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزمتن کامل ابلاغ "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همه شهرداران شهرهای استان با موضوع الزام استفاده از ماسک به شرح زیر است:

با سلام و احترام
با عنایت به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا به تمام شهرداران استان ابلاغ می گردد که از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا زمان بهبود شرایط  استفاده از ماسک توسط کارمندان شهرداری ها و ارباب رجوع در محیط کاری شهرداری الزامی است.
لازم است موارد را به زیرمجموعه های شهرداری ابلاغ نموده و به افرادی که این مهم را رعایت نمی‌کنند، تذکر ‌داده شود و از ارائه خدمات به افراد خاطی جلوگیری نمایید.
 
 
الزام استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی
 
 
همچنین معاون عمرانی استاندار یزد در ابلاغ جداگانه‌ای به شرح زیر به تمام شهرداران شهرهای استان، ‌خواستار الزام استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی شد.
با عنایت به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا به تمام شهرداران استان ابلاغ می‌گردد که از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا زمان بهبود شرایط، استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی، اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و تاکسی‌ها الزامی است.
لازم است موارد را به زیرمجموعه های شهرداری ابلاغ نموده و به طور مستمر نسبت به نظارت و کنترل بر اجرای این مهم  اقدام شود.
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..