معاون عمرانی استاندار یزد مطرح کرد:

وجود ۳۶۲ دهیاری و ۲۳ شهرداری در یزد برای ارائه خدمات به مردم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: ۳۶۲ دهیاری و ۲۳ شهرداری در استان یزد شبکه گسترده‌ای را برای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پدید آورده است.

به گزارش یزدی نیوزمحسن صادقیان  در مراسم افتتاح زورخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر حمیدیا ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار داشت: امروز شهرداران و دهیاران در کنار مسئولان استان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نقش مؤثری را در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: امروز خدمات ارزنده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان پیشانی خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی مشهود است و توانسته رضایتمندی بسیار خوبی را فراهم آورد، اگر چه در اهداف و برنامه‌های بلند مدت باید شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کسب منابع مالی مستقل و جدا از دولت باشند.
 
صادقیان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد عدالت در توزیع خدمات، دولت طی سالهای گذشته نسبت به توزیع اعتبارات و منابع مالی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام کرده است به طوری که در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد ریال به این بخش کمک و مساعدت شد.
 
وی گفت: با این حمایت‌ها و با همکاری دستگاه‌های اجرایی تلاش شده است پیشرفت همه‌جانبه شهرها و روستاهای استان مدنظر قرار گیرد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اهمیت ضوابط و مقررات در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و آرزوی سلامتی برای همه مردم استان یزد، تصریح کرد: خوشبختانه در استان با همدلی و همراهی همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه شهری و روستایی شاهد رونق خوبی در شهرها و روستاها هستیم.
 
 زورخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وسعت ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در شهر حمیدیا در مرکز استان افتتاح شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..