برآورده شدن آرزوی یتیمان یزدی در طرح “ضریح آرزوها”

همزمان با دهه کرامت آرزوی تعدادی از یتیمان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان یزد با اجرای طرح "ضریح آرزوها" برآورده شد.

به گزارش یزدی نیوز غلامرضا مشعل چی با بیان اینکه این طرح به همت اداره اوقاف شهرستان یزد و آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد، گفت: در این طرح تعدادی از یتیمان ، کمیته امداد آرزوی خود را در برگه‌هایی نوشته و در ضریح امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد انداخته تا نسبت به برآورده شدن آن اقدام شود.

 
 
وی ادامه داد: جمعی از خیران طی برنامه‌ای خاص و در یک روز مشخص هرکدام نسبت به باز کردن یک پاکت دست‌نوشته ایتام اقدام و آرزوی آن‌ها را برآورده و در هفته کرامت دلشان را شاد کردند.
 
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت : هدایای اهد شده به یتیمان شامل ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، دوچرخه، اسباب بازی، عروسک هوشمند، گوشی موبایل، کفش اسکیت، انگشتر طلا و نوشت افزار بود.
 
 
وی گفت: همچنین آرزوی تعدادی از ایتام مربوط به هزینه درمانی و مسکن بود که مقرر شد با مشارکت خیران از طریق آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) این موضوع نیز پیگیری شود.
 
 
بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم از حمایت حامیان خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، نیکوکاران یزدی پارسال ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به آنان کمک کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..