«از ما» به یزد رفت

no-thumbs

فیلم "از ما" به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی راه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدبیرخانه دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد اسامی فیلم‌های بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد.

از میان ۵۳۱ فیلم رسیده به جشنواره دهم رضوی ۲۷ فیلم به بخش داستانی این جشنواره راه پیدا کردند.

فیلم کوتاه داستانی "از ما" ساخته سید مرتضی سبزقبا (فیلمساز خوزستانی اهل دزفول) به رابطه انسانی و اخلاقی انسان‌هایی با دو ملیت متفاوت می‌پردازد که به ­رغم این که در همسایگی هم زندگی می‌کنند اما سال‌ها است که از هم بی‌خبرند. این دو حالا پس از سال‌ها همدیگر را در دزفول می‌یابند.  

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح‌ هستند:

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا، تصویربردار: امیر علی‌ویسی، تدوین: فرید دغاغله، صدابردار: هادی ساعد محکم، طراح صحنه، لباس و گریم: حمید نورآبادی، عکاس: جواد شیدا، تصویربردار پشت صحنه: حجت کایدخورده، دستیار تصویربردار: وریا گلزاریان و جمیل نصیری، منشی صحنه: فاطمه سیاح­‌طرفی، امور تدارکات: منصور رضایی و میلاد صالح وند، مدیر تولید: حسین علیزاده، بازیگران: علیرضا خداداد و عظیم سبزقبا و تهیه کننده: بهزاد کهزاد (تهیه شده در سیمای مرکز خوزستان).

گفتنی است که فیلم‌نامه این فیلم پیش از این جایزه بهترین فیلم‌نامه سومین جشنواره فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی بسیج خوزستان، جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلم‌نامه سومین جشنواره ملی بسیج تهران و همچنین جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلم‌نامه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را دریافت کرده است.

اعضای هیات انتخاب دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی را پریوش نظریه، مرجان اشرفی‌زاده، حسن روشن‌بخش، سیدجلال دهقانی‌اشکذری و روزبه رایگا تشکیل داده‌اند.

دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ۱۳۹۴در یزد برگزار می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..