رئیس کل دادگستری استان یزد:

آمادگی کامل برای حمایت از فعالان عرصه صنعت و معدن یزد داریم

رئیس کل دادگستری استان یزد از آمادگی دادگستری کل استان یزد برای حمایت از فعالان عرصه صنعت و معدن در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی دهشیری، در بازدید از معدن اورانیوم ساغند به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضای استان در راستای حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آماده حمایت از فعالیت‌های عرصه صنعت و معدن استان است.

 
وی ضمن خداقوت به فعالان عرصه صنعت و معدن استان به ویژه مهندسان و نخبگان این حوزه افزود: بازدید میدانی امروز نشان داد که علیرغم تمام تحریم‌ها و مشکلات، مهندسان کشور با بومی سازی و تکیه بر توان داخل به خوبی توانسته‌اند مانع توقف چرخ تولید و صنعت در کشور شوند.
 
دهشیری تصریح کرد: تکیه بر توان داخل راه حل بسیاری از مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه تولید و اقتصاد است و این همان موضوعی ست که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده‌اند.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در حوزه صنعت و معدن استان اظهار داشت: فعالان این عرصه باید با برنامه ریزی مناسب یاریگر یکدیگر در تأمین مواد اولیه باشند.
 
دهشیری اظهار داشت: کار شما مهندسان جوان و انقلابی در فرایند چرخه سخت هسته‌ای ستودنی و تحسین بر انگیز است و موجبات اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران است.
 
رئیس کل دادگستری استان با یادآور شدن ظرفیت‌های بالای معدنی در استان گفت: باید فعالیت این تعداد معدن در استان همراه با خیر و برکت برای مردم استان باشد که این امر نیازمند پیگیری مسئولان و همراهی فعالان این حوزه است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..